Ako úspešne predať nehnuteľnosť
Nespoliehajte sa na to, za koľko predal váš sused. Radšej kontaktujte nášho realitného makléra a dohodnite si s ním osobné stretnutie.
- Na osobnom stretnutí poviete nášmu realitnému maklérovi svoju predstavu o predaji, poviete mu informácie na ktoré sa vás bude pýtať, aby vám následne vedel pripraviť najvýhodnejšie možné riešenie.
- Výhodným riešením myslíme stanovenie optimálnej ponukovej ceny tak, aby ste nepredali „pod cenu“ a zároveň, aby ste v danej dobe predali v najvyššej možnej cene a rovnako v požadovanom časovom horizonte.
- Po vzájomnej dohode a podpise potrebných zmluvných dokumentov vám pomôžeme pripraviť vašu nehnuteľnosť na predaj s dôrazom na dizajn a efektívnu prezentáciu.
- Štatisticky vieme potvrdiť, že nehnuteľnosti, ktoré boli pripravené home stagingom sa predávajú o polovicu času rýchlejšie ako bez neho.
- Štatisticky vieme potvrdiť aj skutočnosť, že takto pripravené nehnuteľnosti sa vedia predať o viac ako 5% drahšie ako nehnuteľnosti, ktoré takouto prípravou neprešli.
- Znamená to, že profesionálne spracovaná ponuka s dôkladnou prípravou zanecháva v potencionálnych záujemcoch oveľa silnejší prvý dojem. Zjednodušene povedané výsledkom efektívnej prípravy s dôrazom na dizajn znamená dodržať tri zlaté pravidlá, ktoré vedú k úspešnému predaju každej nehnuteľnosti.
Pravidlo 1:
Prvý dojem nikdy neurobíte na druhý krát.
Túto vetu určite pozná každý z vás.
Má svoje neodmysliteľné čaro v každom obchode, ale v realitnom obchode to platí dvojnásobne.


Pravidlo 2:
Predajnou ponukou ju nutné vyvolať taký záujem, aby záujemca o kúpu zavolal a dohodol si termín reálnej obhliadky.
V tomto prípade je dôležité si uvedomiť, že každá nehnuteľnosť je najviac zaujímavá vo chvíli keď prichádza na trh.
Vo chvíli keď sa potenciálni záujemci o kúpu podobnej nehnuteľnosti stretávajú s vašou ponukou prvý krát.
A práve to je chvíľa, kde sa rozhoduje o kvalitnom marketingu, kvalitný inzerát (titulok, text, fotky, pôdorys), video obhliadka a ostatný marketing, ktorý sprevádza ponuku celým realitným trhom.
Pravidlo 3:
K úspešnému predaju nehnuteľnosti je potrebné vyvolať záujem aj druhý krát a to na reálnej obhliadke.
Vraví sa, že posledný krok býva najťažší a v realitách dvojnásobne. Ako vyvolať záujem na obhliadke, aby záujemca reálne kúpil?
Je to súhra viacerých faktorov a obchodnej šikovnosti daného realitného makléra. A naši realitní makléri sa na to výborne pripravení.
Viete ale v tejto chvíli, čo má spoločné vyvolanie záujmu vo chvíli keď prichádza ponuka na trh s vyvolaním záujmu vo chvíli reálnej obhliadky nehnuteľnosti?
Výborne, ak si myslíte, že v obidvoch prípadoch platí pravidlo číslo 1:
„Prvý dojem nikdy neurobíte na druhý krát“
